پاورپوینت برند سازی – علی بابا Alibaba


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳۰ دی ۱۳۹۶
نوع فایل
پاورپوینت اماده
حجم فایل
1.09 MB
تعداد صفحات
23 صفحه
تعداد بازدید
3279 بازدید
۷,۰۰۰ تومان

پاورپوینت اماده برند سازی – برند علی بابا Alibaba

پاورپوینت برند سازی – برندینگ – پاورپوینت برند علی بابا

 

شرکت علی بابا یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تجارت الکترونیک است. این شرکت توانسته است در این بخش رتبه‌ی اول را در چین و رتبه‌ی ششم را در دنیا کسب کند

علی بابایک شرکت تجارت الکترونیک چینی است که سرویس‌های C2C، B2C و B2B را از طریق پورتال‌های وب ارائه می‌دهد. سرویس‌های پرداخت الکترونیکی، موتورهای جستجوی خرید و رایانش ابری داده‌محور از جمله دیگر سرویس‌های این شرکت هستند. وب‌سایت علی بابا در سال ۱۹۹۹ توسط جک ما بنیان‌گذاری شد. هدف از راه‌اندازی این پورتال B2B این بود که تولیدکنندگان چینی بتوانند با خریداران خارج از کشور ارتباط برقرار کنند. در سال ۲۰۱۲، درآمد دو پورتال علی بابا به ۱۷۰ میلیارد دلار رسید. این شرکت در سال ۲۰۱۶ توانست شرکت وال‌مارت را پشت سر بگذارد و عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروشی دنیا را از آن خود کند. این شرکت در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت می‌کند و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اینترنتی دنیا شناخته می‌شود. ۵۰۰ میلیون کاربر فعال به‌طور ماهیانه از اپلیکیشن موبایل علی بابا استفاده می‌کنند. حجم ناخالص کالای این شرکت از ترکیب شرکت‌های آمازون و ای‌بی بیشتر است

علت نام‌گذاری علی بابا

داستان شکل‌گیری برند علی بابا

وب‌سایت Taobao

سرویس Ali pay

سرویس (Alibaba Cloud (Aliyun

سرویس AliExpress

زندگی شخصی جک ما

شکست‌های شرکت علی بابا

وضعیت کنونی برند علی بابا

پاورپوینت برند علی بابا

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: