پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تکنیک های فروش در بازاریابی
مقدمه پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تکنیک های فروش در بازاریابی
انواع کسب و کار الکترونیک
شیوه های کسب و کار الکترونیک
مزایای کسب و کار الکترونیک
معایب کسب و کار الکترونیک
تعریف فروش
فروش سنتی
تکنیکهای فروش
شناخت گروه هدف
تکنیک های نهایی سازی فروش
تکنیک جایگزینی
تکنیک مراقبت
تکنیک ثانویه
تکنیک زاویه تند
تکنیک زاویه تند
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.