نماد سایت مقاله کده

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

معرفی

مفهوم داده ، اطلاعات ، و دانش

ارتباط داده ، اطلاعات و دانش

خواص دانش

عوامل محدود کننده و تاثیر گزار در دانش سازمانی ( ادامه )

راههای مقابله با عوامل نابسامانی در سازمان

کسب دانش

منابع متعهد

همجوشی

پروژه مشترک

همجوشی ( ادامه )

سازگاری

شبکه ارتباطی دانش

انواع دانش

نقشه دانش

منبع دانش نیست

عوامل اصلی پروژه دانش

ساختار دانش

ساختمند سازی دانش

عوامل انتقال دانش

موانع و عوامل محدود کننده

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

راهبردهای انتقال دانش

سرعت

قوام

نقش مدیریت دانش

شرایط مدیران دانش

سطوح مسیولیتهای مدیریت

هدف استفاده ازفناوری دانش در مدیریت

خواص فناوری دانش

ابزار فناوری اطلاعات

خاص ، مسایل تجاری ) شامل

فناوری های دانش – هوش مصنوعی

CBR

فناوری های دانش

انباره ها ، مخازن دانش گسترده

فناوری های دانش

هوور

اهداف طرحها

انواع مخازن دانش

انواع مخازن دانش

عوامل موثر در توفیق طرح دانش

راهنمای پیاده سازی برنامه دانش

محورهای برنامه دانش

منابع

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

پایان

پاورپوینت معرفی مدیریت دانش

مطلب مرتبط

مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوخته‌های علمی (به انگلیسی: Knowledge management – KM) به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز، در اختیار افرادی که نیازمند آن‌ها هستند، قرار گیرند تا آن‌ها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند. مدیریت دانش، شامل یک سری استراتژی و راهکار برای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش و تطبیق بینش‌ها و تجارب در سازمان می‌باشد. برنامه اجرایی مدیریت اندوخته‌های علمی، بر این دو جزء اصلی، بنا می‌شود.


Knowledge management (KM) is the process of creating, sharing, using and managing the knowledge and information of an organisation.[۱] It refers to a multidisciplinary approach to achieving organisational objectives by making the best use of knowledge.[۲]

An established discipline since 1991[citation needed], KM includes courses taught in the fields of business administration, information systems, management, library, and information sciences.[۳][۴] Other fields may contribute to KM research, including information and media, computer science, public health and public policy.[۵] Several universities offer dedicated master’s degrees in knowledge management.

Many large companies, public institutions and non-profit organisations have resources dedicated to internal KM efforts, often as a part of their business strategy, IT, or human resource management departments.[۶] Several consulting companies provide advice regarding KM to these organisations.[۶]

Knowledge management efforts typically focus on organisational objectives such as improved performance, competitive advantage, innovation, the sharing of lessons learned, integration and continuous improvement of the organisation.[۷] These efforts overlap with organisational learning and may be distinguished from that by a greater focus on the management of knowledge as a strategic asset and on encouraging the sharing of knowledge.[۲][۸] KM is an enabler of organisational learning.[۹][۱۰]

print
خروج از نسخه موبایل