نماد سایت مقاله کده

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری

مدیریت روابط مشتری چیست؟

اهداف CRM

انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری

قابلیتهای مهم CRM

فرصتها

مزایا

 


مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسیCRM – Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان‌های مختلف را بیان می‌کند.

print
خروج از نسخه موبایل