پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۲ تیر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
2MB
تعداد صفحات
42 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
3969 بازدید
۷,۰۰۰ تومان

پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته

پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته – مدیریت استراتژیک پیشرفته+ppt

تاریخچه‌ی رشد مدیریت استراتژیک

تعاریف استراتژی: Strategy

 تعریف استراتژیک

برنامه

برنامه ریزی استراتژیک

تفکر استراتژیک

مقایسه برنامه ریزی استراتژیک با مدیریت استراتژیکپیش فرضهای مدیریت استراتژیک

اهداف مدیریت استراتژیک

چالشهای ناشی از تغییرات در شرکت ها و سازمانها

اهداف کلی فرآیند مدیریت استراتژیک

تفاوت اهداف مدیریت استراتژیک با اهداف برنامه ریزی استراتژیک

ساختار سازمانی مدیریت استراتژیک

فرآیند مدیریت استراتژیک

تعیین جهت استراتژیک

تدوین اهداف

تدوین بیانیه چشم انداز

تدوین بیانیه ماموریت

تعیین اهداف بلند مدت

طراحی وتجزیه وتحلیل شاخصهای حیاتی

تعیین موضوعات حیاتی و تجزیه وتحلیل آنها

تدوین اهداف میان مدت

پایان

مدیریت استراتژیک پیشرفته+ppt
مدیریت استراتژیک پیشرفته+ppt

مطالب مرتبط
مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک تجزیه و تحلیل مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیط‌های خارج از سازمان، انجام می‌شود.[۱] این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم‌انداز، دارایی‌های سازمان، توسعه برنامه‌ها و سیاست سازمان و همهٔ فعالیت‌هایی است که برای نیل به آن‌ها نیاز است.

در تعریفی دیگر مدیریت استراتژیک را مجموعه‌ای از تصمیمات و اقدامات مدیریتی خوانده‌اند که عملکرد بلندمدت یک شرکت را تعیین می‌کند. مدیریت استراتژیک شامل رصد محیطی (هم خارجی و هم داخلی)، تدوین استراتژی (برنامه‌ریزی استراتژیک یا بلندمدت)، پیاده‌سازی، ارزیابی و کنترل استراتژی است؛ بنابراین مطالعه مدیریت استراتژیک بر پایش و ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای خارجی در پرتو قوت‌ها و ضعف‌های داخلی یک شرکت تأکید می‌کند. مدیریت استراتژیک در ابتدا سیاست کسب وکار خوانده می‌شد. موضوعاتی که در مدیریت استراتژیک مطرح می‌شود شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، رصد محیطی و تجزیه و تحلیل صنعت است.[۲]

مدیریت استراتژیک هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه است که سازمان را قادر می‌سازد به هدف‌های بلند مدت خود دست یابد. همانگونه گه از این تعریف استنباط می‌شود در مدیریت استراتژیک برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید می‌شود که عبارتند از هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید (عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه ای. مراحل مدیریت استراتژیک عبارتند از تدوین استراتژی، اجرای استراتژی و ارزیابی استراتژی. [۳]

In the field of management, ‘strategic management involves the formulation and implementation of the major goals and initiatives taken by an organization‘s top managers on behalf of owners, based on consideration of resources and an assessment of the internal and external environments in which the organization operates.[۱][need quotation to verify][۲][۳]

Strategic management provides overall direction to an enterprise and involves specifying the organization’s objectives, developing policies and plans to achieve those objectives, and then allocating resources to implement the plans. [۴] Academics and practicing managers have developed numerous models and frameworks to assist in strategic decision-making in the context of complex environments and competitive dynamics.[۵] Strategic management is not static in nature; the models often[quantify] include a feedback loop to monitor execution and to inform the next round of planning.[۶][۷][۸]

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: