پاورپوینت راهنمای تجارت الکترونیک
پاورپوینت راهنمای تجارت الکترونیک
فروشگاه های اینترنتی موفق ایران
دیجی کالا
چیلیوری
آچاره
هنری
اسپورتآپ
نیک پرینت
لوناتو
بوتیک
اوتکس
چه گوارا
تگ موند
اوبار
می بریم
تاپی شاپی
علی بابا
دنیای میوه
پاورپوینت آماده راهنمای تجارت الکترونیک
جایگاه و اهمیت تجارت الکترونیک در ایران
وضعیت تجارت الکترونیک در ایران چگونه است؟
چرا باید وارد تجارت الکترونیک شویم؟
روش های فروش اینترنتی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی مستقل
فروش اینترنتی با واسطه سایر فروشگاه های اینترنتی
از طریق شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام
جلب اعتماد مشتریان
برای افزایش اعتماد مشتریان چه کنیم؟
بازاریابی دهان به دهان نتیجه اعتماد
استفاده از مشاوران متخصص تجارت الکترونیک
ارائه تخفیف های اثربخش
پیشنهادهای شگفت انگیز
برگهای تخفیف در سایت هایی مثل نت برگ، تخفیفان
تخفیف های مناسبتی
تخفیف گروهی
تخفیف در صورت معرفی به دیگران
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی در سایت های پربازدید
اینفلوئنسر مارکتینگ
پرداخت
پرداخت اینترنتی
پرداخت در محل
بازاریابی محتوایی
تولید محتوا
پرسش های متداول و درج راهنمای خرید
پاورپوینت راهنمای تجارت الکترونیک
مطالب مرتبط
منظور از تجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce) انجام تمام فعالیتهای تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکههای رایانهای و اینترنت است.[۱] در نگاهی جامعتر و از منظر خود مفهوم تجارت، تجارت الکترونیکی نه تنها مواردی را در بر میگیرد که در آن از «تبادل الکترونیکی داده» استفاده شده، بلکه فناوریهای قدیمیتر همچون تلکس و تلکپی را هم شامل میشود. چرا که تجارت و تبادل اطلاعات و معامله در هر بستری در مفهوم تجارت است و اشاره به تجارت الکترونیکی صرفاً اشاره مستقیم به روش و بستر تبادل اطلاعات و انجام معامله دارد.[۲]
تجارت الکترونیک باعث گسترش فناوریهایی مانند تجارت همراه، انتقال وجوه الکترونیکی، مدیریت زنجیره تأمین، بازاریابی اینترنتی، پردازش معاملات آنلاین، تبادل الکترونیکی داده (EDI)، نرمافزارهای مدیریت موجودی و سیستمهای جمعآوری خودکار داده شده است. در عوض تجارت الکترونیک خود توسط پیشرفتهای فنی در صنعت نیمه هادی به حرکت در میآید.
جهت مشاهده سایر مطالب مرتبط با تجارت الکترونیک اینجا کلیک کنید.