پاورپوینت بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
105KB
تعداد صفحات
13صفحه
تعداد بازدید
2858 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی – بازاریابی اجتماعی ptt – بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی اجتماعی

تاریخچه

اهداف بازاریابی اجتماعی

طبقه بندی اهداف اجتماعی

چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می‌گیرند؟

نمونه ای از ترویج رفتار اجتماعی توسط سازمان ها

نقش عوامل بالا دستی در رفتارهای اجتماعی

تفاوت بازاریابی اجتماعی و تجاری

نتیجه گیری

پایان

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

 بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی

مطلب مرتبط

که مخفف عبارت  Social Media Marketing که به معنای بازاریابی شبکه های اجتماعی است، یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکه‌ها، می‌توانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و … حضور و بازاریابی در شبکه های اجتماعی، تقریباً برای هر کسب‌وکاری مفید واقع خواهد شد؛ اما باید در نظر داشته باشید که SMM یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر، درواقع فروش را مستقیماً انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد؛ بنابراین، پیش از استفاده از این روش باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

آیا به بازاریابی رسانه های اجتماعی یا SMM نیاز است؟

هزینه مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ بالاتر است؛ درنتیجه در ابتدا باید بررسی کنید که آیا واقعاً به SMM نیاز دارید؟ باوجود حجم بالای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی مختلف، تمامی کسب‌وکارها از بازاریابی در شبکه های اجتماعی بهره نمی‌برند، اما در کسب‌وکار خود موفق هستند. ابتدا باید انتظار خود از SMM را برای کسب‌وکارتان مشخص کنید و سپس از آن استفاده کنید. به‌صورت کلی می‌توان گفت که کسب‌وکارهای زیر به استراتژی SMM نیاز دارند:

برندهای معروف

محصولات مربوط به ورزش، سلامت و زیبایی

محصولات مربوط به کودکان

کالاهای لوکس

فروشگاه‌های بزرگ آنلاین

و کسانی که قصد سرمایه‌گذاری زیادی در تبلیغات دارند.

پیش‌نیازهای اجرای SMM

پس از پی بردن به اینکه قطعاً به روش SMM نیاز دارید، باید از توانایی اجرای این روش نیز اطمینان حاصل کنید. برای این موضوع، باید به سه عامل وب‌سایت، بودجه و آنالیتیکس توجه کنید. منظور از آنالیتیکس داشتن یک ابزار تحلیلی برای رصد نتایج کمپین‌ها است و در ادامه منظور از دو مورد دیگر را توضیح داده‌ایم:

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: