پاورپوینت اماده – جهت گیری نظارتی ،جهت گیری هدف کارمند و مدیریت دانش در میان کارکنان خط مقدم هتل
مدیریت دانش در کارکنان هتل
مدیریت دانش در کارکنان هتل
´در صنعت گردشگری ،دانش به معنای دانش مشتریان شرکت ،محصولات و خدمات ،روشهای عملیاتی ،رقبا و همکاران شغلی می باشند .
مدیریت دانش در کارکنان هتل
´مدیریت دانش در میان کارکنان اصلی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا آنها ظاهر هتل ها بوده ودر تماس مستقیم با مشتریان قرار دارند تا خدماتی با کیفیت در اختیار مشتریان قراردهند
´دانش به عنوان یک قدرت در نظر گرفته می شودویک دارایی استراتژیک مهم می باشد که مزایای رقابتی را برای سازمان و نیز کارکنان فراهم آورده است .
´با توجه به دیدگاه مبتنی بر منبع ،منبع اصلی رقابت برای هر سازمانی منابع استراتژیک آن می باشد .
´ودیدگاه مبتنی بر دانش ،دانش را به عنوان منبع اصلی استراتژیک سازمان در نظر می گیرد .شرکت ها می توانند منابع دانش را از طریق مدیریت دانش مناسب و به منظور ایجاد ارزش مورد استفاده قرار دهند .
´هدف از مدیریت دانش ،قراردادن دانش به عنوان یک منبع اصلی برای سازمان می باشد .و اکتساب دانش به معنای بدست آوردن دانش های جدید یا جایگزینی دانش های موجود و صریح در سازمان می باشد
و لازم است دانش اکتسابی به طور مناسب در حافظه ی سازمان چه به صورت سند و چه به صورت دیتا بیس های الکترونیکی ذخیره شود و به روش های کدینگ در سیستم خبره ذخیره گردد.
مدیریت دانش در کارکنان هتل
مدیریت دانش در کارکنان هتل