نماد سایت مقاله کده

دانلود کتاب ChatGPT For Dummies

  1. چت جی پی تی چیست؟!
  2. چرا مطالعه این کتاب ضروری است؟!
  3. توضیحات خریداری کتاب
  4. لیست سرفصل های کتاب

چت جی پی تی چیست؟!

چت‌جی‌پی‌تی (انگلیسیChatGPT) یک بات مکالمه است،در حالی که وظیفه اصلی یک چت‌بات تقلید از یک مکالمه‌گر انسانی است، ChatGPT تنوع بالایی دارد. در میان نمونه‌های بی‌شمار، این قابلیت‌ها را دارد که برنامه‌های کامپیوتری بنویسد و اشکال‌زدایی کند.موسیقی، فیلم‌نامه‌های تلویزیونی، داستان‌ها و مقاله‌های دانشجویی بسازد؛ به سؤالات آزمون پاسخ دهد (گاهی، بسته به آزمون، در سطحی بالاتر از میانگین شرکت‌کنندگان انسانی)؛ایده‌های کسب‌وکار تولید کند؛ شعر و ترانه بنویسد؛متن‌ها را ترجمه و خلاصه کند.


چرا مطالعه این کتاب ضروری است؟!

“Chat GPT for Dummies” یک راهنمای جذاب و کاربردی برای فهم بهتر و بهره‌وری بیشتر از Chat GPT است.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان یک حرفه‌ای در زمینه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، از قدرت و توانایی‌های Chat GPT بهره‌مند شوید.

در “Chat GPT for Dummies”، شما با مفاهیم پایه Chat GPT آشنا می‌شوید و به کمک تمرین‌ها و مثال‌های عملی، چگونگی استفاده بهینه از این پلتفرم هوش مصنوعی را فراخواهید گرفت. این کتاب به زبان ساده و قابل فهمی نوشته شده است تا افرادی با هر سطح دانشی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

اگر می‌خواهید توانایی‌های خود در استفاده از Chat GPT را بهبود دهید و در دنیای پیشرفت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات گام بردارید، “Chat GPT for Dummies” بهترین راهنما برای شماست.

با خریداری فایل این کتاب دنیای جدید ارتباطات هوشمند را کشف کنید!

قیمت این کتاب در آمازون ۲۴.۹۹ دلار معادل ۱,۰۴۹,۵۰۰ تومان می باشد.

توضیحات خریداری کتاب

سرفصل‌های کتاب ChatGPT For Dummies:

print
خروج از نسخه موبایل