نماد سایت مقاله کده

دانلود پاورپوینت تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

دانلود پاورپوینت تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

آیا به دنبال راهکارهایی برای بهبود خدمات ورزشی خود و جلب توجه بیشتر مشتریان می‌باشید؟ پاورپوینت حاضر به شما کمک می‌کند تا با تحلیل عوامل ادراک شده توسط مشتریان ورزشی و تاثیر آن بر قصد پذیرش نواوری در خدمات، گام موثری در جهت بهبود عملکرد و برندسازی خود بردارید.

در این پاورپوینت، با مفاهیم کلیدی ادراک شده توسط مشتریان ورزشی آشنا می‌شوید و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش نواوری در خدمات را درک خواهید کرد. این تحلیل به شما کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌ها را برای جذب و حفظ مشتریان جدید پیاده سازی کنید.

استفاده از این پاورپوینت به عنوان ابزاری قدرتمند برای ارتقاء خدمات ورزشی شما و ایجاد یک محیط نوآورانه و جذاب برای مشتریانتان توصیه می‌شود.

برای دریافت این پاورپوینت و بهره‌مندی از تحلیل‌های کارآمد و آماری آن، کافیست انرا به سبد خریدتان اضافه کنید و بلافاصله لینک پاورپوینت را دریافت کنید و یک قدم بزرگ در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود بردارید.

همچنین، این پاورپوینت قابلیت تغییر و ویرایش براساس نیازهای خاص شما را دارا می‌باشد.

فهرست مطالب پاورپوینت:

اسلاید ۱: تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲: مقدمه :مشاهده‌ی روند انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مبنای خلاقیت، طراحی و تولید می‌شوند، سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عین حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود.

اسلاید ۳: 4کلید واژه تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۴: ضرورت و اهمیت

اسلاید۵: بازاریابی رابطه مند و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نواور

اسلاید ۶: اهداف تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۷: فرضیه های تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۸: پیشینه ی تحقیق داخلی و خارجی تأثیر بازاریابی رابطه مد و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآوری

اسلاید ۹: روس تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۱۰: جامعه و نمونه آماری :. جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاه­­های تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان)

اسلاید۱۱: گردآوری داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدما

اسلاید ۱۲: برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر ۱۵ تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید

اسلاید ۱۳: بررسی پایایی پرسشنامه متغیرآلفای کرونباخ

اسلاید ۱۴: روش تجزیه و تحلیل داده ها

اسلاید ۱۵:فرض طبیعی بودن داده ها

اسلاید ۱۶: 17ویژگی های جمعیت شناختی آمار گروه سنی فراوانی

اسلاید ۱۷: نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیه‌ی اول

اسلاید ۱۸: نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیه‌ی دوم

اسلاید ۱۹:  نتایج تحقیق۱- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن ۲- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان۳- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد۴- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوریتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲۰: پیشنهادات برخاسته از تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲۱: پیشنهادات برای پژوهش های آتی تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

print
خروج از نسخه موبایل