پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته
پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته
پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته – پاورپوینت مدیریت دانش با رویکرد دروس آموخته
مقدمه
مفاهیم و کلیات
انواع دانش
تاریخچه( نسل های مدیریت دانش)
اهمیت و مزایای مدیریت دانش:
چرا موضوع مدیریت دانش برای سازمانها اهمیت یافته است؟
ساختار شبکه ای مدل سیستم مدیریت دانش
گامهای استقرار نظام های مدیریت دانش
سرمایه فکری
ارزش کسب و کار
اندازه گیری و گزارش دهی سرمایه فکری
شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه انسانی
شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه رابطه ای
شاخص های اندازه گیری سرمایه فکری – سرمایه ساختاری
قابلیت های مورد نیاز بانک
سیستم تجارب آموخته
پیش نویس آئین نامه اجرایی مدیریت دانش
اهداف و کاربردهای نظام مدیریت دانش بانک
دامنه نظام مدیریت دانش بانک
مطالب مرتبط
مدیریت دانش، مدیریت دانایی یا مدیریت اندوختههای علمی (به انگلیسی: Knowledge management – KM) به معنای در دسترس قرار دادن نظاممند اطلاعات و اندوختههای علمی است، به گونهای که به هنگام نیاز، در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند. مدیریت دانش، شامل یک سری استراتژی و راهکار برای شناسایی، ایجاد، نمایندگی، پخش و تطبیق بینشها و تجارب در سازمان میباشد.
Knowledge management (KM) is the process of creating, sharing, using and managing the knowledge and information of an organization.[۱] It refers to a multidisciplinary approach to achieve organisational objectives by making the best use of knowledge.[۲]
An established discipline since 1991,[۳] KM includes courses taught in the fields of business administration, information systems, management, library, and information science.[۳][۴] Other fields may contribute to KM research, including information and media, computer science, public health and public policy.[۵] Several universities offer dedicated master’s degrees in knowledge management.
Many large companies, public institutions and non-profit organisations have resources dedicated to internal KM efforts, often as a part of their business strategy, IT, or human resource management departments.[۶] Several consulting companies provide advice regarding KM to these organizations.[۶]
Knowledge management efforts typically focus on organisational objectives such as improved performance, competitive advantage, innovation, the sharing of lessons learned, integration and continuous improvement of the organisation.[۷] These efforts overlap with organisational learning and may be distinguished from that by a greater focus on the management of knowledge as a strategic asset and on encouraging the sharing of knowledge.[۲][۸] KM is an enabler of organizational learning.[۹][۱۰]
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.