پاورپوینت مدیریت برند – فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
پاورپوینت دیجیکالا
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا
مقدمه
تاریخچه
ایده شکلگیری دیجیکالا
اشتغالزایی
خدمات و ویژگیها
مزایای خرید از دی جی کالا
امکان نقد و بررسی در دی جی کالا
میزان سرمایه و سرمایه گذاران دی جی کالا
افتخارات
درآمد شرکت دیجی کالا
معایب دیجی کالا
۵ دلیل برای آنکه از دیجی کالا خرید نکنید
بررسی دلایل موفقیت دیجی کالا
منابع:
ماهنامه تحلیلگران عصر اطلاعات www.infoage.ir
http://fa.wikipedia.org
http://www.ictna.ir
http://www.ibazaryabi.com
http://www.digikala.com
پایان
مطالب مرتبط
اگر شما به عنوان یک مدیر برند Brand Manager در حال خواندن این مقاله هستید، بهتر از هر شخص دیگری از مسئولیت های سنگین مدیریت برند Brand Management و مدیر برند بودن خبردارید.
اینکه پیام برند و هویت آن در کلیه فعالیت های برند ( از فعالیت های بازاریابی گرفته تا تمامی فعالیت های درون سازمانی) در میان کارکنان برند، شرکت های بازاریابی که با آنها در زمینه تحقق هرچه بهتر فعالیت های بازاریابی برندتان همکاری دارید، و نیز از همه مهمتر مشتریان به درستی بیان شود، کار آسانی نیست.
مدیریت برند تنها به این امر که هسته مرکزی برند چیست؟ منتهی نمی شود، متمایز نمودن و نشان دادن مزیت های رقابتی برندتان در مقایسه با رقبا به مشتریان، بیان مستمر و یکپارچه ارزشهای نام تجاری از طریق تبلیغات، و چگونگی به باور رساندن بازار هدف در مورد ارزشهای برند، همگی از مواردی هستند که باید توسط مدیر برند لحاظ شود.
شما به عنوان مدیر برند، مسئولیت مدیریت مهمترین دارایی سازمان، یعنی برند را بر عهده دارید، یک برند موفق نه تنها موجب افزایش سودآوری برای شرکت می شود بلکه با ساخت و استقرار یک ارتباط خوب با مشتریانش ( وفادارسازی مشتریان) موجب مستحکم نمودن برند حتی در زمانی که چالش های اقتصادی بر جامعه حکم فرماست، خواهد شد.
اگرچه عده ای براین باورند که تنها برندهای فعال در حوزه ی کالاهای مصرفی یا FMCG ) Fast-moving consumer goods) باید برروی ساخت و استحکام برندسازی خود تمرکز کنند، اما حقیقتا در دنیای کسب و کار، هر برندی که بخواهد در صنف و صنعت خود پیشرو و موفق باشد باید برروی برندینگ و استحکام آن سرمایه گذاری نماید.