پاورپوینت تبلیغات و روابط عمومی
پاورپوینت تبلیغات و روابط عمومی
روابط عمومی
تبلیغات
انواع تبلیغات
اصول اساسی برای ساخت یک آگهی خوب
انواع استراتژی های تبلیغاتی و ترویجی
عوامل موثر در تهیه و تنظیم پیام های تبلیغاتی
پیوند تبلیغات و روابط عمومی با یکدیگر
نقش مخاطب در عملکرد روابط عمومی و مبلغین تبلیغات
پیام
رسانه
چهارچوب تبلیغات
ویژگیهای پیام رسان (گوینده و نویسنده پیام )
ب) جذابیت: علاقه مخاطب را جلب و جذب نماید
اصول یا شرایط تبلیغات در دنیای جدید
عوامل افزایش تاثیر یک پیام تبلیغی
پایان
مطلب مرتبط
تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکنندهای با انجام امری سعی میکند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روشهای گوناگونی انجام میشود.
آگهی به مطالبی گفته میشود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر میگردد. آگهیها میتوانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت میتوانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونههایی از آگهیهای دولتی هستند.[۱]
Advertising is a marketing communication that employs an openly sponsored, non-personal message to promote or sell a product, service or idea.[۱]:۴۶۵ Sponsors of advertising are typically businesses wishing to promote their products or services. Advertising is differentiated from public relations in which an advertiser pays for and has control over the message. Advertising differs from personal selling in which the message is non-personal, i.e., not directed to a particular individual.[۱]:۶۶۱,۶۷۲ Advertising is communicated through various mass media,[۲] including traditional media such as newspapers, magazines, television, radio, outdoor advertising or direct mail, and new media such as search results, blogs, social media, websites or text messages. The actual presentation of the message in a medium is referred to as an advertisement, or “ad” or advert for short.