پاورپوینت برقراری ارتباط استراتژیک
فهرست مطالب پاورپوینت
پاورپوینت برقراری ارتباط استراتژیک
چرا ارتباط استراتژیک
آثار برقراری ارتباط استراتژیک
چشم انداز استراتژیک
اجزای یک چشمانداز استراتژیک
منافع داشتن یک چشمانداز استراتژیک
چارچوب تئوریک
مراحل مختلف فرایند تغییر رفتار
مدل فرایند پی(پی یترو و همکاران، ۱۹۹۷)
فرایند پی (برقراری ارتباط برای سلامت)
تعریف ارتباط استراتژیک
ویژگی های ارتباط استراتژیک
مراحل طراحی برنامه ارتباط استراتژیک
آشنایی با هشت تاکتیک ارتباطی
وضعیت گزینه سالم جایگزین در هر یک از موارد زیر چگونه است
انواع ارزشیابی
بخشی از مطالب پاورپوینت
مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیطهای خارج از سازمان، گرفته میشود.[۱] این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم انداز، داراییهای سازمان و توسعه برنامههای و سیاست سازمانهای سازمان و همهٔ فعالیتهایی که برای نیل به آنها نیاز است، نیز میشود.
در کنار مدیریت راهبردی پروسه معمولاً یک سیستم کارت امتیازی متوازن نیز به منظور ارزیابی عملکرد سازمان در نیل به اهداف مدیریت راهبردی نیز دیده میشود.
مطالعات اخیر و بزرگان علم مدیریت از این نظریه حمایت میکنند که استراتژی نیاز دارد که با حضور همهٔ سهام داران و ذینفعان شروع شود و از یک سامانهٔ بومی شدهٔ کارت امتیازی متوازن استفاده کند که شامل همهٔ این سهام داران بشود.
شناسایی مخاطبان
پس از شناسایی اهداف بایست مخاطبان شناسایی شوند. همچنین باید از نظر ارزش این مخاطبان را ارزشگذاری کرد. لزوما مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی در دسترس نیستند. در اینجاست که باید بهترین راه برای دست یابی به مخاطبان با ارزش را بیابید.
تعریف دیدگاه و بینش مخاطبان
در اینجاست که باید نحوه نگرش و دیدگاه مخاطبان شناسایی شوند. در اینجا میتوانید از چند روش برای ایجاد استراتژی ارتباطات هماهنگ با بینش مخاطبان استفاده کنید: روشهایی مانند پیمایش و گروه کانون دو مورد از این روشها هستند.
تعیین کانالهای ارتباطی
شناسایی بینش و رفتار مخاطبان هدف به شما کمک میکند تا کانالهای مفید برای دسترسی به آنها را نیز بیابید. از خودتان بپرسید که کدام کانال بیشترین شانس هدف گیری مخاطب را خواهد داشت. قبل از ایجاد پیام و محتوی نیازمند آن هستید که فرمت ارتباط با مشتریان را بدانید. باید بدانید که مخاطبان شما از چه کانالهای ارتباطی استفاده میکنند.
تعریف جایگاه و پیامهای کلیدی برای مخاطبان هدف گوناگون
جایگاه یابی و پیامهای هسته ای به افراد کمک میکند تا دلیل مفید بود یک شرکت را بفهمند و ارزشهای آنرا نسبت به رقبا درک کنند. این پیامها ممکن است به شکل شعار بازاریابی، سرتیتر…باشند.
استراتژی محتوا به عنوان قسمتی از استراتژی ارتباطات
در اینجا استراتژی محتوا بر اساس استراتژی ارتباطات مورد نظر تنظیم میشود. تقریبا می توان گفت که استراتژی ارتباطات وارد فاز پیاده سازی شده است. در اینجاست که نحوه بیان مشخص خواهد گردید.