پاورپوینت برند آدیداس – بررسی برند آدیداس – مدیریت برند

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ بهمن ۱۳۹۶
نوع فایل
پاورپوینت اماده
حجم فایل
2.5 mb
تعداد صفحات
41 صفحه
تعداد بازدید
3403 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان

پاورپوینت اماده – مدیریت برند – بررسی برند آدیداس

پاورپوینت برند آدیداس – پاورپوینت مدیریت برند

 

در این پاور می خواهیم به بررسی برند آدیداس و تاریخچه ی این شرکت و مشکلات و روز های پر فراز نشیب صاحب این شرکت بپردازیم.

معتبرترین برند ورزشی جهان که خاستگاه آن آلمان است، بالاخره به عنوان اسپانسر تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال قرارداد بست . و شاگردان کی روش با لباس جدید خود در اولین دیدار به مصاف قطر رفتند. به همین بهانه خالی از لطف ندیدیم که به تاریخچه پیدایش این برند معتبر و سرگذشت پر فراز و نشیب آن بپردازیم:

 چگونه لوگوی آدیداس ازخطوط الهام می گیرد ؟

امروزه همگان با ۳ خط مشهور آدیداس آشنا هستند . این ۳ خط از ذهن موسس کمپانی آقای آدلف داسلر شکل گرفته است . آقای داسلر نیاز به چیزی داشت که ارتباط خوبی بین کمپانی و ورزشکاران بین المللی که این کفش را در مسابقات می پوشند برقرار کند . این ایده( ۳خط) به شکلی بسیار ساده بر روی محصولات قرار گرفت وبه عنوان بخشی از هویت برند آدیداس برای همیشه باقی ماند .

موضوعی که همیشه درباره این کمپانی منحصر به فرد و خاص است لوگوی این کمپانی است . بیشتر مردم لوگوی آدیداس را از شکل آن می شناسند و این نشان به گونه ای در ذهنشان  باقی می ماند که زمان خرید یک محصول ورزشی آن را به راحتی به یاد می آورند

مزایای رقابتی استراتژی بازاریابی آدیداس

ازجمله مزایای رقابتی آدیداس، شبکه پخش، کیفیت محصولات و تساوی حقوق برند های آن است. این شرکت ۲۴۰۰ فروشگاه در سراسر دنیا دارد. آنها برای مطرح کردن نام خود، بسیاری از رویداد های ورزشی از جمله فیفا، اِن.بی. ای و المپیک را پشتیبانی کرده اند. همزمان با گذشت سال ها آدیداس به تولید محصولات ورزشی با کیفیت، راحت و با عمر طولانی شناخته شده است. از طرف دیگر روابط قوی با سازمان هایی مثل سازمان بین المللی کار و صندوق بین المللی پول به این کمپانی فرصت داده به کسب و کار خود

ثبات ببخشد.

 

پاورپوینت برند آدیداس

داستان لوگوی آدیداس

لوگوی اول : سه خط

لوگوی دوم

لوگوی سوم :  قله  موفقیت ها

نقاط قوت

نقاط ضعف

جدول   SWOT  شرکت آدیداس

بررسی استراتژی های کسب و کاری آدیداس / غیرممکن وجود ندارد

ماموریت استراتژی بازاریابی آدیداس

مجموعه آدیداس سعی دارد در صنعت لوازم ورزشی و در رقابت با سایر برند ها حرف اول را بزند. مدیر بازاریابی این شرکت می گوید: «ما متعهدیم به طور مداوم برند و محصولات مان را قوی تر کرده و جایگاه رقابتی مان را بهبود ببخشیم.»

شعار تبلیغاتی

«غیرممکن وجود ندارد.» این جمله یکی از معروف ترین شعار های تبلیغاتی کمپانی آدیداس است. این شعار که به اهمیت سلامت جسمانی و تلاش برای رسیدن به هرآنچه افراد آرزو دارند اشاره دارد، یکی از بزرگترین دارایی های آدیداس بوده و احتمالا خلاصه استراتژی بازاریابی این شرکت را نشان می دهد.

مزایای رقابتی استراتژی بازاریابی آدیداس

استراتژی پخش در استراتژی بازاریابی آدیداس

تساوی حقوقی برند ها در استراتژی بازاریابی آدیداس

تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی آدیداس

تحلیل بازار در استراتژی بازاریابی آدیداس

تحلیل مشتری در استراتژی بازاریابی آدیداس

شناسایی تهدیدها

درک فرصت ها

آگاهی از ضعف ها

استراتژیهای  شرکت آدیداس

استراتژیهای موسسه بعد از ساختار دهی مجدد ۲۰۰۶-۲۰۰۵

 اولین عرضه آدیداس در المپیک

 آدیداس: اسپانسر المپیک ۲۰۱۲ لندن

بزرگ‌ترین قراردادهای اسپانسری آدیداس

مدیرعاملان

پاورپوینت برند آدیداس

پاورپوینت مدیریت برند

 

 

پاورپوینت برند آدیداس
پاورپوینت برند آدیداس
print

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: