پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
پاورپوینت ارتباطات مدیریت رفتار سازمانی – مدیریت رفتار سازمانی ppt
ارتباطات در پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
پاورپوینت ارتباطات مدیریت رفتار سازمانی – مدیریت رفتار سازمانی ppt
ارتباطات
مقدمه
نقش ارتباطات
فرآیند ارتباط
یک مدل ارتباطی
فیلتر
ادراک انگیزشی
حجم سنگین اطلاعات
تدافع
زبان
ترس از ارتباطات
جهت ارتباطات
شبکه های رسمی و غیر رسمی
سه نوع شبکه رایج برای گروه های کوچک
شبکه های غیر رسمی
ارتباطات غیر کلامی
انتخاب مجرای ارتباطی
مشکلات ارتباط بین زن و مرد
ارتباط سیاسی درست
ارتباطات بین فرهنگی
راهنمای فرهنگی
ارتباطات الکترونیکی
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی با ۳۰۶ اسلاید
رفتار سازمانی ppt
مطلب مرتبط
رفتار سازمانی (به انگلیسی: Organizational Behavior) مطالعهٔ تأثیر افراد، گروهها و ساختارها بر رفتار در یک سازمان است که هدف آن، به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان است.
رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش دربارهٔ نحوه برخورد مردم، افراد و گروهها در سازمانها میباشد. این کار با رویکرد سیستمی انجام میشود. یعنی روابط بین مردم و سازمانها را در ارتباط با کل افراد، گروهها، سازمانها و سیستمهای اجتماعی تشریح مینماید و هدف آن دستیابی به اهداف انسانی سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر میباشد.[۱]رفتار سازمانی مثبتگرا چنین تعریف میشود: مطالعه و کاربرد توانمندیهای مثبت روانشناختی و نقاط قوت منابع انسانی که قابل توسعه و اندازهگیری باشند و بتوان برای بهبود عملکرد کارکنان، آنها را بهصورت اثربخش مدیریت کرد.[۲]
Organizational behavior (OB) or organisational behaviour is the: “study of human behavior in organizational settings, the interface between human behavior and the organization, and the organization itself”.[۱] OB research can be categorized in at least three ways:[۲]
individuals in organizations (micro-level)
work groups (meso-level)
Chester Barnard recognized that individuals behave differently when acting in their organizational role than when acting separately from the organization.[۳] Organizational behavior researchers study the behavior of individuals primarily in their organizational roles. One of the main goals of organizational behavior is “to revitalize organizational theory and develop a better conceptualization of organizational life”.[۴]