پاورپوینت آماده مدیریت استراتژیک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳ اسفند ۱۴۰۰
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
170 کیلوبایت
تعداد صفحات
32 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
896 بازدید
۳۲,۰۰۰ تومان

پاورپوینت آماده مدیریت استراتژیک

پاورپوینت آماده مدیریت استراتژیک

فرآیند مدیریت استراتژیک

تعیین امتداد حرکت شرکت

تجزیه و تحلیل صنعت و رقابت

آنالیز منابع سازمانی و قابلیت‌های رقابتی

استراتژی و مزیت رقابتی

استراتژی‌های رقابت‌مندی در بازارهای جهانی

مدل های جدید کسب و کار و استراتژی‌هایی برای کسب و کار اینترنتی

تعیین کردن استراتژی‌ مناسب با صنعت و موقعیت شرکت

استراتژی و مزیت رقابتی در شرکت های مختلف

ارزیابی استراتژی‌های شرکت‌های مختلف

قوت بخشیدن به منابع و قابلیت های سازمانی

مدیریت کردن داخل سازمان به منظور اجرایی نمودن بهتر استراتژی

فرهنگ مشترک و رهبری – کلیدهای اثربخشی اجرای استراتژی


مطالب مرتبط

مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیط‌های خارج از سازمان، گرفته می‌شود.[۱] این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم انداز، دارایی‌های سازمان و توسعه برنامه‌های و سیاست سازمان‌های سازمان و همهٔ فعالیت‌هایی که برای نیل به آنها نیاز است، نیز می‌شود.

در کنار مدیریت راهبردی پروسه معمولاً یک سیستم کارت امتیازی متوازن نیز به منظور ارزیابی عملکرد سازمان در نیل به اهداف مدیریت راهبردی نیز دیده می‌شود.

مطالعات اخیر و بزرگان علم مدیریت از این نظریه حمایت می‌کنند که استراتژی نیاز دارد که با حضور همهٔ سهام داران و ذینفعان شروع شود و از یک سامانهٔ بومی شدهٔ کارت امتیازی متوازن استفاده کند که شامل همهٔ این سهام داران بشود.

مدیریت راهبردی یک رده از فعالیت‌های مدیریتی است که مقوله اهداف کلان(به انگلیسیگل) و تاکتیک در سازمان می‌پردازد. مدیریت استراتژیک یک جهت دهی کلی برای سازمان می‌سازد که ارتباط خیلی نزدیکی نیز با مقولهٔ رفتار سازمانی دارد. در علم راهبری کسب و کار (به انگلیسیMBA) به مدیریت راهبردی پایداری راهبرد (به انگلیسیstrategic consistency) نیز گفته می‌شود. پایداری راهبرد به مقوله راهبردهای سازمانی در قبال محیط بیرونی می‌پردازد.

مدیریت استراتژیک شامل تیم مدیریتی و احتمالاً مدیران ارشد (به انگلیسیBoard of Directors) و سایر سهامداران (به انگلیسیstakeholder (corporate)، stakeholder) خواهد بود.

مدیریت راهبردی یک فرایند دایمی است که ارزیابی و کنترل می‌کند: کسب و کار و صنعت‌هایی را که شرکت در آنها وارد شده است؛ بررسی رقیبان و تنظیم اهداف (به انگلیسیgoal) و راهبردها برای ملاحظهٔ همهی رقیبان موجود و احتمالی؛ و توصیف راهبردها به صورت سالانه یا فصلی و تعیین اینکه چگونه پیاده شوند و چگونه پیروز خواهند شد یا اینکه کی نیاز به بازنگری دارند تا با رفیبان جدید، شرایط اقتصادی تازه و تکنولوژی جدید یا محیط‌های اجتماعی اقتصادی سیاسی، سازگار شوند[۲][۳]

جهت مشاهده سایر مطالب مرتبط با مدیریت کلیک کنید.

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: