نقش مصرف کننده ها در بازار و تجارت الکترونیک
پاورپوینت نقش مصرف کننده در تجارت الکترونیک
مقدمه
رفتار مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک (آن لاین)
فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری به ۵ مرحله متوالی تقسیم می شود
رفتار خرید درتجارت الکترونیک (آن لاین)
رضایت و وفاداری
نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده دربازاروتجارت الکترونیک
تاثیرات محیطی و شخصیتی مصرف کنندگان
رضایت و وفاداری
عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط تجارت الکترونیک(آن لاین) افزایش دهند
کیفیت در محیط تجارت الکترونیک ( آن لاین)
خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط تجارت الکترونیک(آن لاین)
نتیجه گیری
منابع
پاورپوینت نقش مصرف کننده در تجارت الکترونیک
۱ . فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ . اصول بازاریابی . ترجمه : بهمن فروزنده . انتشارات آموخته ، ۱۳۹۱
۲ . موون ، جان سی ، مینور شل ” رفتار مصرف کننده ” ترجمه استاد حیدرزاده نشر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ۱۳۸۸
۳ . سایت های اینترنتی