پاورپوینت نقش مصرف کننده در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۷ آذر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
135 کیلوبایت
تعداد صفحات
46 صفحه
تعداد بازدید
2050 بازدید
۳,۵۰۰ تومان

نقش مصرف کننده ها در بازار و تجارت الکترونیک

پاورپوینت نقش مصرف کننده در تجارت الکترونیک

مقدمه

رفتار مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک (آن لاین)

فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری به ۵ مرحله متوالی تقسیم می شود

رفتار خرید درتجارت الکترونیک (آن لاین)

رضایت و وفاداری

نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده دربازاروتجارت الکترونیک

تاثیرات محیطی و شخصیتی مصرف کنندگان

رضایت و وفاداری

عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط تجارت الکترونیک(آن لاین) افزایش دهند

کیفیت در محیط تجارت الکترونیک ( آن لاین)

خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط تجارت الکترونیک(آن لاین)

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت نقش مصرف کننده در تجارت الکترونیک

 

 

۱ . فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ . اصول بازاریابی . ترجمه : بهمن فروزنده . انتشارات آموخته ، ۱۳۹۱

۲ . موون ، جان سی ، مینور شل ” رفتار مصرف کننده ” ترجمه استاد حیدرزاده نشر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ۱۳۸۸

۳ . سایت های اینترنتی

 

 

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.