پاورپوینت مدیریت استراتژیک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ تیر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
1MB
تعداد صفحات
38صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
2567 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

اهداف درس

مدیریت

استراتژی

وجوه مشترک تعاریف استراتژی

ماهیت و خصوصیات یک استراتژی

سلسله مراتب استرتژی

انواع استراتژی

مدیریت استراتژیک

ضرورت مدیریت استراتژیک

عوامل تاثیر گذار بر مدیریت استراتژیک

گامهای مدیریت استراتژیک

گامهای مدیریت استراتژیک

ماموریت

بررسی عوامل خارجی

ابزارها و روش­های پیش­بینی

تجزیه و تحلیل صنعت – ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE)

 ماتریس بررسی رقابتCPM

بررسی عوامل داخلی

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)
مرحله مقایسه

مرحله تصمیم گیری

گامهای مدیریت استراتژیک

ویژگی­های سیستم ارزیابی موثر

 

پاورپوینت مدیریت استراتژیک
پاورپوینت مدیریت استراتژیک

مطلب مرتبط

 

مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیط‌های خارج از سازمان، گرفته می‌شود.[۱] این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم انداز، دارایی‌های سازمان و توسعه برنامه‌های و سیاست سازمان‌های سازمان و همهٔ فعالیت‌هایی که برای نیل به آنها نیاز است، نیز می‌شود.

در کنار مدیریت راهبردی پروسه معمولاً یک سیستم کارت امتیازی متوازن نیز به منظور ارزیابی عملکرد سازمان در نیل به اهداف مدیریت راهبردی نیز دیده می‌شود.

مطالعات اخیر و بزرگان علم مدیریت از این نظریه حمایت می‌کنند که استراتژی نیاز دارد که با حضور همهٔ سهام داران و ذینفعان شروع شود و از یک سامانهٔ بومی شدهٔ کارت امتیازی متوازن استفاده کند که شامل همهٔ این سهام داران بشود.

In the field of management, strategic management involves the formulation and implementation of the major goals and initiatives taken by an organization‘s managers on behalf of stakeholders, based on consideration of resources and an assessment of the internal and external environments in which the organization operates.[۱][۲][۳][۴] Strategic management provides overall direction to an enterprise and involves specifying the organization’s objectives, developing policies and plans to achieve those objectives, and then allocating resources to implement the plans.[۵] Academics and practicing managers have developed numerous models and frameworks to assist in strategic decision-making in the context of complex environments and competitive dynamics.[۶] Strategic management is not static in nature; the models often[quantify] include a feedback loop to monitor execution and to inform the next round of planning.[۷][۸][۹]

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 برچسب ها: