پاورپوینت مدیریت روابط مشتری
تاریخ انتشار
۲۰ تیر ۱۳۹۷
نوع فایل
پاورپوینت آماده
حجم فایل
2MB
تعداد صفحات
29صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
2464 بازدید
۴,۰۰۰ تومان
پاورپوینت مدیریت روابط مشتری
پاورپوینت مدیریت روابط مشتری
اهداف CRM
انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری
قابلیتهای مهم CRM
فرصتها
مزایا
مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM – Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود و شامل مدیریت انواع شیوههایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده میکند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان میکند.
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.