دانلود پاورپوینت تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۸ مهر ۱۴۰۳
نوع فایل
PPT
حجم فایل
4.8KB
تعداد صفحات
23
دسته بندی
تعداد بازدید
35 بازدید
۲۹,۰۰۰ تومان

دانلود پاورپوینت تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

آیا به دنبال راهکارهایی برای بهبود خدمات ورزشی خود و جلب توجه بیشتر مشتریان می‌باشید؟ پاورپوینت حاضر به شما کمک می‌کند تا با تحلیل عوامل ادراک شده توسط مشتریان ورزشی و تاثیر آن بر قصد پذیرش نواوری در خدمات، گام موثری در جهت بهبود عملکرد و برندسازی خود بردارید.

در این پاورپوینت، با مفاهیم کلیدی ادراک شده توسط مشتریان ورزشی آشنا می‌شوید و تأثیر آن بر تمایل به پذیرش نواوری در خدمات را درک خواهید کرد. این تحلیل به شما کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌ها را برای جذب و حفظ مشتریان جدید پیاده سازی کنید.

استفاده از این پاورپوینت به عنوان ابزاری قدرتمند برای ارتقاء خدمات ورزشی شما و ایجاد یک محیط نوآورانه و جذاب برای مشتریانتان توصیه می‌شود.

برای دریافت این پاورپوینت و بهره‌مندی از تحلیل‌های کارآمد و آماری آن، کافیست انرا به سبد خریدتان اضافه کنید و بلافاصله لینک پاورپوینت را دریافت کنید و یک قدم بزرگ در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود بردارید.

همچنین، این پاورپوینت قابلیت تغییر و ویرایش براساس نیازهای خاص شما را دارا می‌باشد.

فهرست مطالب پاورپوینت:

اسلاید ۱: تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲: مقدمه :مشاهده‌ی روند انجام فعالیت‌های تجاری در دهه‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی آن است که چگونه با معرفی محصولات و خدمات جدید که بر مبنای خلاقیت، طراحی و تولید می‌شوند، سهم بازار شرکت‌های نوآور را با تغییرات عمده‌ای مواجه می کند و در عین حال مرگ بسیاری از شرکت‌های غیرنوآور را سبب می شود.

اسلاید ۳: 4کلید واژه تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۴: ضرورت و اهمیت

اسلاید۵: بازاریابی رابطه مند و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نواور

اسلاید ۶: اهداف تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۷: فرضیه های تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۸: پیشینه ی تحقیق داخلی و خارجی تأثیر بازاریابی رابطه مد و ویژگی های خدمات نوآورانه ی ورزشی بر ادراکات و قصد پذیرش نوآوری

اسلاید ۹: روس تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۱۰: جامعه و نمونه آماری :. جامعه آماری مشتریان و ورزشکاران باشگاه­­های تناسب اندام ویژه بانوان(شهر همدان)

اسلاید۱۱: گردآوری داده هاتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدما

اسلاید ۱۲: برای بررسی روایی ظاهری آن از نظر ۱۵ تن از اساتید و خبرگان و کارشناسان ورزشی و بازاریابی و برای بررسی روایی سازه از تحلیل عامل اکتشافی استفاده گردید

اسلاید ۱۳: بررسی پایایی پرسشنامه متغیرآلفای کرونباخ

اسلاید ۱۴: روش تجزیه و تحلیل داده ها

اسلاید ۱۵:فرض طبیعی بودن داده ها

اسلاید ۱۶: 17ویژگی های جمعیت شناختی آمار گروه سنی فراوانی

اسلاید ۱۷: نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیه‌ی اول

اسلاید ۱۸: نتایج تفسیر مدل کلی پژوهش فرضیه‌ی دوم

اسلاید ۱۹:  نتایج تحقیق۱- نوع و ماهیت آزاد فعالیت ورزشی و عدم اجبار و انتخاب آزادانه در اینگونه اماکن ۲- وجود ارتباطات و گروه های غیر رسمی در باشگاه های تناسب اندام بانوان۳- وجود روابط روانشناختی و تاثیر قوی آن در قصد پذیرش افراد۴- تاثیر انگیزه های فردی و اجتماعی افراد بر قصد پذیرش نوآوریتاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲۰: پیشنهادات برخاسته از تحقیق تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

اسلاید ۲۱: پیشنهادات برای پژوهش های آتی تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات

print
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.